GYIK
GYakran Ismételt Kérdések (GYIK)
FONTOS ÉS HASZNOS TUDNIVALÓKRÓL OLVASHATSZ ALÁBB VAGY HÍVD ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT 10:00 ÉS 22:00 ÓRA KÖZÖTT.
Kedvet kaptál a mozihoz, de kérdésed van? Nem vagy tisztában a jegyfoglalási rendszerrel, vagy csak kíváncsi vagy, mit rejt a VIP terem? Mi előre készültünk, és összeválogattuk neked azokat a kérdéseket, amiket a leggyakrabban kérdeznek tőlünk. Fusd végig a listát, és keresd meg a kérdésedet. Amennyiben nem találtad meg a választ, kérjük hívj minket a 06 80 800 800-as ingyenesen hívható zöld számunkon! Találkozunk a moziban!
-
Moziműsor
- Mikor kerül fel a következő heti program?
Egy műsorhét csütörtöktől a következő hét szerdáig tart. Az új műsor hétfőn, késő estétől, 22:00 órától érhető el az oldalunkon. Ez egyes filmek esetén eltérő lehet.
- Mennyi ideig játszanak egy filmet, illetve mikor veszik le műsorról?
Nem lehet előre tudni, mert ez sok mindentől függ. (nézettség, érdeklődés, forgalmazó, új filmek kínálata)
-
Jegyfoglalás, jegyvásárlás
- Mikortól lehetséges a jegyfoglalás?
Az új moziműsor minden héten hétfőn 22:00 órig frissül. Jegyek vásárlása és foglalása ettől kezdve lehetséges. Ez egyes filmek esetén eltérő lehet. A mindenkori aktuális heti moziműsorunkat a honlapunkon találod meg.
- Ingyenes a foglalás? Emelt díjas a hívás?
Foglalásért nem számítunk fel plusz költséget és a 06 80 800 800 számunkon ingyenesen hívhatsz minket minden nap délelőtt 10:00 és este 22:00 óra között.
- Kedvezményes jegyet próbáltam foglalni a honlapon, de nem engedte. Miért?
Foglaláskor a helyeket és a jegyek számát foglaljuk le, ezért minden esetben a lefoglalt jegy teljes árú. A kedvezményt a mozi pénztáránál tudod igényelni a jegy átvételekor a megfelelő igazolvány bemutatásával.
- Foglalásnál miért kell telefonszámot adni?
A telefonszám megadása nem kötelező. A telefonos, vagy internetes foglalásnál a telefonszámot az esetleges műsorváltozás miatt kérjük el, hogy értesíteni tudjunk téged.
- Átveheti helyettem más a jegyemet?
Igen, ha tudja a foglalási nevet vagy azonosítót, illetve rendelkezik a kedvezményre jogosító igazolványokkal.
- Van-e következménye, ha nem veszem át a foglalt jegyem?
Nem jár semmilyen következménnyel. 30 perccel a film kezdete előtt felszabadulhatnak a foglalások.
- Ha foglalok mikor vehetem át legkorábban a jegyemet?
Bármikor a foglalás rögzítésétől kezdve, egészen a film kezdete előtti fél óráig lehetséges. A napi első előadás esetén a foglalás átvételének leghamarabbi ideje minden reggel az első előadás kezdete előtti 15 percre módosul.
A foglalás általános menete alól kivételt képez a VIP-ra (Cinema City Aréna, Cinema City Mammut, Budapest) a 4DX-re (Cinema City Westend, Budapest, Cinema City Debrecen és Cinema City Győr) és a ScreenX-re (Cinema City Aréna, Budapest) szóló foglalás, amelyet kizárólag a VIP, a 4DX és ScreenX ajándékjeggyel rendelkező vendégeinknek biztosítunk telefonon keresztül, a 06 80 800 800 ingyenesen hívható számunkon. A VIP-re, a 4DX és ScreenX előadásokra az online jegyfoglalás megszűnt a limitált helyek miatt.
Fontos, hogy a VIP ajándékjeggyel rendelkező vendégeinknek a VIP-ra foglalt jegyeiket az előadás kezdete előtt egy órával, azaz 60 perccel szükséges átvenniük.
- Lehetséges, hogy tartsák a foglalásomat, ha nem érek oda 30 perccel a film kezdete előtt?
Az előre lefoglalt jegyek átvételének lehetőségét az előadás kezdete előtt 30 percig, VIP ajándékjegy esetén (Cinema City Aréna, Cinema City Mammut, Budapest) 60 percig tudjuk biztosítani. Nyitvatartás szerinti első előadás esetén a lefoglalt jegyeket 15 perccel a vetítés előttig tudod átvenni. Az időben át nem vett jegyekért felelősséget nem vállalunk.
- Van egy külön pénztár, ahol átvehetem a foglalásomat?
A lefoglalt jegyeket soron kívül nem áll módunkban kiadni. Külön pénztár kizárólag a Cinema City Aréna VIP terméhez érhető el.
- Teltházas előadásra, ha már nem tudok foglalni, de odamegyek, van-e esélyem jegyet kapni?
30 perccel az előadás előtt át nem vett foglalásokat törölhetjük. Ezek az esetlegesen törölt, így felszabadult helyek megvásárolhatóak az adott mozi pénztárainál.
- Lehetséges online jegyet vásárolni? Ha igen, hol?
Jó helyen jársz! Itt weboldalunkon a filmet és az előadást kiválasztva a „Megvásárolom” opcióval tudsz online jegyet vásárolni. Online jegyvásárlás esetén a fizetés előtt javasolt ellenőrizni, hogy melyik mozinkba, melyik napra, mikorra, melyik előadásra és milyen típusú jegyet vásárolsz. Az online vásárlás után pedig javasoljuk megnézni a visszaigazoló e-mailt és a csatolmányokat. Ha bármilyen gond lenne az e-maillel, nyugodtan hívj minket a hét minden napján 10:00 és 22:00 között: a 06 80 800 800-as ingyenesen hívható vagy a +36 1 999 6161 normál díjas telefonszámon. Online jegyvásárlás lehetséges még a Cinema City Magyarország hivatalos mobilapplikációjáról, illetve a kiválasztott mozik pénztára mellett kihelyezett ATM berendezéseken keresztül. Online vásárlás esetében, amennyiben a mozijegyet a Cinema City hivatalos mobilapplikációján (Android, iOS) keresztül vásárlod, mozijegyedet az applikáció regisztrált felhasználójaként a saját fiókodon belül, a „Jegyeim” menüpontban érheted el. Applikáción keresztül vásárolt jegy esetében, jegyedet e-mail-ben is elküldjük számodra.
Az egyéb, nem a mozitól vásárolt jegyekért nem tudunk felelősséget vállalni.
- Milyen előnyökkel jár az online jegyvásárlás?
Megéri online jegyet vásárolni, hiszen ezzel megspórolod a sorban állási időt. Amennyiben kedvezményes jegyet vásárolsz, kérjük hozd magaddal a kedvezményre jogosító igazolványokat, mert mozijegyed csak azzal együtt érvényes, és jogosít fel a belépésre. Online mozijegyet a weboldalunkon vásárolhatsz.
- Lehetséges a telefon egyenleget megterhelve mozijegyet vásárolni?
Mozijegy vásárlására a helyszínen a pénztárnál vagy online bankkártyás úton van lehetőség, telefon egyenleget nem tudunk megterhelni vásárláskor.
- Meddig tudok jegyet venni az előadásra?
15 perccel a film kezdete utánig lehetséges. Kérjük, törekedj a pontos érkezésre, mert a késve érkezők zavarhatják a teremben ülők szórakozását!
- Miért nem lehetséges jegyet venni 1 órával a film kezdete után?
Azért, mert a késve érkezők zavarhatják a teremben ülők szórakozását.
- Milyen igazolványokkal lehet kedvezményes jegyet vásárolni?
A kedvezményre jogosító igazolványokról bővebb információt a Házirendben találsz. Kedvezményes jegyet csak az igazolvány bemutatásával tudunk biztosítani. Egy igazolvánnyal csak egy kedvezményes jegy vásárolható és utólagos bemutatás esetén a már megvásárolt jegyet kedvezményesre nem tudjuk módosítani.
- Mennyibe kerül a mozijegy?
A jegyárakról személyesen a pénztárnál, telefonon a 06 80 800 800 ingyenesen hívható számunkon keresztül vagy honlapunkon, a választott mozi oldalán tudsz tájékozódni.
-
Fizetési eszközök
- Elfogadnak a moziban Széchenyi Pihenőkártyát?
Nem, nem fogadunk el.
- Lehetséges a Telekom Kapcsolat Kártya igénybe vétele online vásárláskor?
Nem, ez a kedvezmény csak helyszínen személyes vásárláskor, hétköznapokon, maximum 2 db mozijegyre (kivéve VIP, 4DX, ScreenX) vehető igénybe. További információ.
- Utalványokból tudnak visszaadni?
Nem, ezen fizetőeszközök értékéből nem áll módunkban visszaadni.
- Milyen online fizetési módok közül lehet választani?
Minden VISA, MASTER CARD és AMEX bankkártyával, PayPal-lal lehetséges az online fizetés.
-
Vetítési információk
- Mi az OV? Melyik az eredeti nyelves film, és melyik a feliratos?
Original Version=Eredeti nyelven, felirat nélkül. A feliratos filmeknél jelöljük, hogy "Felirat": "a felirat nyelve" pl. Magyar.
- Mitől függ, hogy adott film feliratosan vagy szinkronizáltan kerül vetítésre?
A forgalmazó döntése, hogy a film feliratosan vagy felirat nélkül kerül vetítésre.
- Mennyi reklám és előzetes van a film előtt?
Általában kb.15-30 perc, de esetenként ez az időtartam ettől eltérhet.
- Mit jelent a korhatár?
Részünkről a korhatár csak ajánlás, de saját felelősségre fiatalabb vendégeinket is beengedjük.
-
Ajándékjegy
- Hol és hogyan tudok ajándékjegyet venni?
Ajándékjegyet minden mozink mozipénztárában vagy a mozivezetői irodájában tudsz igényelni, illetve egyes Ajándékjegyeket online is megvásárolhatod elektronikus utalvány formájában. Az ajándékjegyek 6 hónapig érvényesek. Fontos, hogy ajándékjegyeinkre nem vehető igénybe kedvezmény. Bővebb információt az Ajándékjegy menüpont alatt találsz.
- Lehetséges, hogy adott típusú ajándékjegyet más típusú előadásra használjak fel?
Minden ajándékutalványon fel van tüntetve, hogy milyen típusú filmekre lehet felhasználni.
- Van lehetőség az ajándékjegy lejáratának meghosszabbítására?
Nem, az ajándékjegyek 180 napig érvényesek, a lejáratot nem áll módunkban hosszabbítani.
-
3D szemüveg
- IMAX 3D vetítéseknél kell szemüveget vennem?
Igen, amennyiben még nem rendelkezel nálunk vásárolt IMAX 3D-s szemüveggel. IMAX 3D szemüveget a Cinema City Aréna pénztárjaiban lehet vásárolni felnőtt és gyermek méretben. Kérjük, Vedd figyelembe, hogy az IMAX 3D szemüveget csak az IMAX 3D filmekre tudod felhasználni.
-
Speciális vetítési formátumaink
- Mi a különbség a VIP terem előadásai és a normál előadások között?
A VIP jegyek tartalmaznak egy korlátlan étel-ital fogyasztást 30 perccel a film kezdete előtt a VIP svédasztalos kínálatában. További információért, kérjük, látogass el a VIP menüpontunkra!
- Hol található VIP terem?
Exkluzív VIP termek VIP szolgáltatással a Cinema City Aréna és a Cinema City Mammut mozikban, Budapesten találhatók.
- Mi a különbség az IMAX és a digitális 3D vetítések között?
Részletes információ az IMAX menüpont alatt.
- Hol található IMAX mozi?
IMAX terem csak a Cinema City Arénában, Budapesten található.
- Hol található 4DX terem?
4DX terem a Cinema City WestEnd (Budapest) és Cinema City Győr, Cinema City Debrecen mozikban található.
-
Étel/Ital
- Milyen allergéneket tartalmaznak a büfé termékek?
A büfékben kapható termékeink összetevőiről ITT, vagy a büfében dolgozó kollégáinktól illetve telefonon a 06 80 800 800 ingyenesen hívható számunkon tudsz információt kérni.
- Bevihetek az előadásra máshol vásárolt ételt-italt?
Az előadásra csak a Cinema City-ben vásárolt termék (büfében vagy a kávézóban vásárolt termékek) bevitelére van mód, máshol vásárolt élelmiszert és italt nem hozhatsz be a mozitermekbe.
-
Műsorváltozás, elmaradt előadás
- Mi történik, ha elmarad az előadás?
Az elmaradt előadások esetén kérjük, érdeklődj a mozivezetői irodában. Igényt tarthatsz a mozijegy kompenzációjára, viszont elmaradt előadás illetve törölt (sztornózott) mozijegy esetén a megvásárolt büfés termékek, illetve a kávézó termékeinek árát visszatéríteni nem áll módunkban.
- Mi történik a jegyemmel, ha egy nem várt esemény miatt elmarad az előadás?
Igyekszünk tájékoztatni vendégeinket a lehetőségekről amennyiben az előadás félbe szakad, vagy elmarad technikai hiba, áramszünet, különböző természeti csapások, vis mayor, stb. miatt. Ha más tájékoztatást nem adunk ki külön, akkor az előadást követő 90 napon át, az előadásokra szóló jegy ellenében, úgynevezett Kompenzációs Szabadjegyet (emergency ticket) adunk. A jogosultságot a félbeszakadt előadásra szóló mozijegy biztosítja és ezzel megegyező típusú Kompenzációs Szabadjegyet biztosítunk, melyet az adott mozipénztárban a lejáratáig beválthatsz.
-
Egyéb
- Igényelhető csoportos kedvezmény?
Igen, kérjük, további információért hívj minket délelőtt 10:00 és este 22:00 óra között 06 80 800 800 ingyenesen hívható számunkon.
- Lehet a moziban termet bérelni vagy külön vetítést szervezni?
Igen! További információt az Ajánlataink menüpont alatt találsz.
- Parkolhatok a plázában ingyen vagy kedvezményesen?
A pláza parkolójában beállástól kezdve +3 óra parkolást tudunk jóváírni, ha a parkolójegyet a pénztárunknál érvényesíted.
- Milyen állás- és karrierlehetőségek vannak a Cinema City-nél?
Aktuális állásajánlatainkat a Dolgozz velünk menüpont alatt találod. Diákok részére folyamatos munkalehetőséget kínálunk különböző pozíciókon.