GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Kedvet kaptál a mozihoz, de kérdésed van? Nem vagy tisztában a jegyfoglalási rendszerrel, vagy csak kíváncsi vagy, mit rejt a VIP terem? Mi előre készültünk, és összeválogattuk neked azokat a kérdéseket, amiket a leggyakrabban kérdeznek tőlünk. Fusd végig a listát, és keresd meg a kérdésedet. Amennyiben nem találtad meg a választ, kérjük hívj minket a 06 80 800 800-as ingyenesen hívható zöld számunkon! Találkozunk a moziban!

 

  1. Moziműsor

Mikor kerül fel a következő heti program?  
Legkésőbb szerdán, egy nappal az új program előtt már elérhető. A következő heti (csütörtök-szerda) program hétfő és kedd éjfél között kerül feltöltésre. Ez egyes filmek esetén eltérő lehet.

Mennyi ideig játszanak egy filmet, illetve mikor veszik le műsorról? 
Nem lehet előre tudni, mert ez sok mindentől függ. (nézettség, érdeklődés, forgalmazó, új filmek kínálata)

 

  1. Jegyfoglalás, jegyvásárlás

Mikortól lehetséges a jegyfoglalás? 
Az új moziműsor minden héten kedd éjfélig frissül. Jegyek vásárlása és foglalása ettől kezdve lehetséges. Ez egyes filmek esetén eltérő lehet. A  mindenkori aktuális heti moziműsorunkat a honlapunkon találod meg.

Ingyenes a foglalás? Emelt díjas a hívás? 
Foglalásért nem számítunk fel plusz költséget és a +36 80 800 800 számunkon ingyenesen hívhatsz minket.

Kedvezményes jegyet próbáltam foglalni a honlapon, de nem engedte. Miért? 
Foglaláskor a helyeket és a jegyek számát foglaljuk le, ezért minden esetben a lefoglalt jegy teljes árú. A kedvezményt a mozi pénztáránál tudod igényelni a jegy átvételekor a megfelelő igazolvány bemutatásával.

Foglalásnál miért kell telefonszámot adni? 
A telefonszám megadása nem kötelező. A telefonos, vagy internetes foglalásnál a telefonszámot az esetleges műsorváltozás miatt kérjük el, hogy értesíteni tudjunk téged.

Átveheti helyettem más a jegyemet? 
Igen, ha tudja a foglalási nevet vagy azonosítót, illetve rendelkezik a kedvezményre jogosító igazolványokkal.

Van-e következménye, ha nem veszem át a foglalt jegyem? 
Nem jár semmilyen következménnyel. 30 perccel a film kezdete előtt felszabadulnak a foglalások.

Ha foglalok mikor vehetem át legkorábban a jegyemet?
Foglalás rögzítésétől kezdve, egészen fél órával a film megkezdése előttig lehetséges. Ez az idő minden reggel 15 perccel az első előadás előttig, a pénztárak nyitásakor lehetséges. Ez alól kivételt képez a VIP-ra szóló foglalás (Cinema City Aréna), amelyet kizárólag telefonon keresztül, a +36 80 800 800 ingyenesen hívható számunkon tudsz foglalni, illetve az előadás kezdete előtt egy órával szükséges azt átvenni.

Lehetséges, hogy tartsák a foglalásomat, ha nem érek oda 30 perccel a film kezdete előtt? 
Az előre lefoglalt jegyek átvételének lehetőségét az előadás kezdete előtt 30 percig, VIP mozijegy esetén (Cinema City Aréna, Budapest) 60 percig tudjuk biztosítani. Nyitvatartás szerinti első előadás esetén a lefoglalt jegyeket 15 perccel a vetítés előttig tudod átvenni. Az időben át nem vett jegyekért felelősséget nem vállalunk.

Van egy külön pénztár, ahol átvehetem a foglalásomat?
A lefoglalt jegyeket soron kívül  nem áll módunkban kiadni. Külön pénztár kizárólag a Cinema City Aréna Szerencsejáték Zrt. VIP terméhez érhető el.

Teltházas előadásra, ha már nem tudok foglalni, de odamegyek, van-e esélyem jegyet kapni?
30 perccel az előadás előtt át nem vett foglalásokat törölhetjük. Ezek az esetlegesen törölt, így felszabadult helyek megvásárolhatóak az adott mozi pénztárainál.

Lehetséges online jegyet vásárolni? Ha igen, hol? 
Jó helyen jársz! Itt weboldalunkon a filmet és az előadást kiválasztva a „Jegyet vásárolni” opcióval tudsz online jegyet vásárolni. A Simple applikáción keresztül is beszerezheted elektronikus mozijegyedet. Online jegyvásárlás esetén a fizetés előtt javasolt ellenőrizni, hogy melyik  mozinkba, melyik napra, mikorra, melyik előadásra és milyen típusú jegyet vásárolsz. Az online vásárlás után pedig érdemes megnézni a visszaigazoló e-mailt és a csatolmányokat.  Ha bármilyen gond lenne az e-maillel, nyugodtan hívj minket a  +36  80 800 800 ingyenesen hívható számunkon vagy külföldről +36 1 999 6161 számon. Az egyéb, nem a mozitól vagy Simple applikáción keresztül vásárolt jegyekért nem tudunk felelősséget vállalni.

Milyen előnyökkel jár az online jegyvásárlás? 
Megéri online jegyet vásárolni, hiszen ezzel megspórolod a sorban állási időt. Amennyiben kedvezményes jegyet vásárolsz, kérjük hozd magaddal a kedvezményre jogosító igazolványokat, mert Mozijegyed csak azzal együtt érvényes, és jogosít fel a belépésre. Online mozijegyet a weboldalunkon illetve a Simple applikáció segítségével is vásárolhatsz.

Lehetséges a telefon egyenleget megterhelve mozijegyet vásárolni? 
Mozijegy vásárlására a helyszínen a  pénztárnál vagy online bankkártyás úton vagy a Simple alkalmazáson keresztül van lehetőség, telefon egyenleget nem tudunk megterhelni vásárláskor.

Meddig tudok jegyet venni az előadásra? 
15 perccel a film kezdete utánig lehetséges. Kérjük, törekedj a pontos érkezésre, mert a késve érkezők zavarhatják a teremben ülők szórakozását!

Miért nem lehetséges jegyet venni  1 órával a film kezdete után?
Azért, mert a késve érkezők zavarhatják a teremben ülők szórakozását.

Milyen igazolványokkal lehet kedvezményes jegyet vásárolni?
A kedvezményre jogosító igazolványokról bővebb információt a Házirendben találsz. Kedvezményes jegyet csak az igazolvány bemutatásával tudunk biztosítani. Egy igazolvánnyal csak egy kedvezményes jegy vásárolható és utólagos bemutatás esetén a már megvásárolt jegyet kedvezményesre nem tudjuk módosítani. 

Mennyibe kerül a mozijegy?
A jegyárakról személyesen a pénztárnál, telefonon a +36 80 800 800 ingyenesen hívható számunkon keresztül vagy honlapunkon, a választott mozi oldalán tudsz tájékozódni. 

 

  1. Fizetési eszközök

Elfogadnak a moziban Széchenyi Pihenőkártyát?
Nem, nem fogadunk el.

Lehetséges a Kapcsolat Kártya igénybe vétele online vásárláskor? 
Nem, ez a kedvezmény csak helyszínen személyes vásárláskor, hétköznapokon, maximum 2 db mozijegyre (kivéve VIP és 4DX) vehető igénybe. További információ.

Utalványokból tudnak visszaadni?
Nem, ezen fizetőeszközök értékéből nem áll módunkban visszaadni. 

Milyen online fizetési módok közül lehet választani? 
Minden VISA és MASTER CARD bankkártyával, PayPal-lal és banki átutalással (közvetlen banki utalás) lehetséges az online fizetés.  

 

  1. Vetítési információk

Mi az OV? Melyik az eredeti nyelves film (És melyik a feliratos?)?
Original Version=Eredeti nyelven, felirat nélkül. A feliratos filmeket “F” jelzéssel látjuk el.

Mitől függ, hogy adott film feliratosan vagy szinkronizáltan kerül vetítésre? 
A forgalmazó döntése, hogy a film feliratosan vagy felirat nélkül kerül vetítésre. 

Mennyi reklám és előzetes van a film előtt? 
Általában kb.15-20 perc, de esetenként ez az időtartam ettől eltérhet.

Mit jelent a korhatár? 
Részünkről a korhatár csak ajánlás, de saját felelősségre fiatalabb vendégeinket is beengedjük.

 

  1. Ajándékjegy

Hol és hogyan tudok ajándékjegyet venni?
Ajándékjegyet minden mozink mozipénztárában vagy a mozivezetői irodában tudsz igényelni. Az ára megegyezik az aktuális teljes árú jegy értékével, 180 napig használható fel, azonban korlátozott számban, csak a moziban kapható. Fontos, hogy ajándékjegyeinkre nem vehető igénybe kedvezmény. Bővebb információt az Ajándékjegy menüpont alatt találsz.

Lehetséges, hogy adott típusú ajándékjegyet más típusú előadásra használjak fel? 
Minden ajándékutalványon fel van tüntetve, hogy milyen típusú filmekre lehet felhasználni. 

Van lehetőség az ajándékjegy lejáratának meghosszabbítására?
Nem, az ajándékjegyek 180 napig érvényesek, a lejáratot nem áll módunkban hosszabbítani. 

 

  1. 3D szemüveg

IMAX 3D vetítéseknél kell szemüveget vennem? 
Igen, amennyiben még nem rendelkezel nálunk vásárolt IMAX 3D-s szemüveggel. IMAX 3D szemüveget a Cinema City Aréna pénztárjaiban lehet vásárolni felnőtt és gyermek méretben. Kérjük, Vedd figyelembe, hogy az IMAX 3D szemüveget csak az IMAX 3D filmekre tudod felhasználni.

 

  1. Speciális termeink

Mi a különbség a VIP terem előadásai és a normál előadások között? 
A VIP jegyek tartalmaznak egy korlátlan étel-ital fogyasztást 30 perccel a film kezdete előtt a VIP büfében. A VIP termek 32-40 férőhelyes, korszerű és kényelmes termek. További információért, kérjük, látogass el a VIP menüpontunkra!

Hol található VIP terem?
Exkluzív VIP terem VIP szolgáltatással csak a Cinema City Arénában, Budapesten található. 

Mi a különbség az IMAX és a digitális 3D vetítések között?
Részletes információ az IMAX menüpont alatt.

Hol található IMAX mozi? 
IMAX terem csak a Cinema City Arénában, Budapesten található.

Hol található 4DX terem? 
4DX terem a Cinema City WestEndben (Budapest) és Cinema City Győrben található. 

 

  1. Étel/Ital

Milyen allergéneket tartalmaznak a büfé termékek? 
A büfékben kapható termékeink összetevőiről a büfében dolgozó kollégáinktól és a telefonon a +36 80 800 800 ingyenesen hívható számunkon tudsz információt kérni.

Bevihetek az előadásra máshol vásárolt ételt-italt?
Az előadásra csak a Cinema City-ben vásárolt termék (büfében vagy a kávézóban vásárolt termékek) bevitelére van mód, máshol vásárolt élelmiszert és italt nem hozhatsz be a mozitermekbe. 

 

  1. Műsorváltozás, elmaradt előadás

Mi történik, ha elmarad az előadás?
Az elmaradt előadások esetén kérjük, érdeklődj a mozivezetői irodában. Igényt tarthatsz a mozijegy kompenzációjára,  viszont elmaradt előadás illetve törölt (sztornózott) mozijegy esetén a megvásárolt büfés termékek, illetve a kávézó termékeinek árát visszatéríteni nem áll módunkban.

Mi történik a jegyemmel, ha egy nem várt esemény miatt elmarad az előadás? 
Igyekszünk tájékoztatni vendégeinket a lehetőségekről amennyiben az előadás félbe szakad, vagy elmarad technikai hiba, áramszünet, különböző természeti csapások, vis mayor, stb. miatt. Ha más tájékoztatást nem adunk ki külön, akkor az előadást követő 90 napon át, az előadásokra szóló jegy ellenében, úgynevezett Kompenzációs Szabadjegyet (emergency ticket) adunk. A jogosultságot a félbeszakadt előadásra szóló mozijegy biztosítja és ezzel megegyező típusú Kompenzációs Szabadjegyet biztosítunk, melyet az adott mozipénztárban a lejáratáig beválthatsz. 

 

  1. Egyéb

Igényelhető csoportos kedvezmény?
Igen, kérjük, további információért hívj minket délelőtt 10:00 és este 22:00 óra között +36 80 800 800 ingyenesen hívható számunkon. 

Lehet a moziban termet bérelni vagy külön vetítést szervezni?
Igen! További információt a moziterem- és vászonbérlés menüpont alatt találsz.

Parkolhatok a plázában ingyen vagy kedvezményesen?
A pláza parkolójában beállástól kezdve 3 óra ingyenes parkolást tudunk biztosítani, ha a parkolójegyet a pénztárunknál érvényesíted.

Hogyan vásárolhatok filmes plakátot?
Az adott film utolsó vetítése után, személyesen, a mozikban érdeklődhetsz.A plakátok a forgalmazó tulajdonát képezik és kizárólag saját felhasználásra vihető el.

Milyen állás- és karrierlehetőségek vannak a Cinema City-nél? 
Aktuális állásajánlatainkat a „Dolgozz velünk” menüpont alatt találod. Diákok részére folyamatos munkalehetőséget kínálunk különböző pozíciókon. A jelentkezés első lépéséhez látogass el ide: melodiak